نماینده رسمی IT Researches در ایران


مایکروسافت آفیس یک ابزار ضروری تقریباً برای هر حرفه ای در جهان است. ۲۰۱۹ Office ، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و از آن زمان به شدت مورد استفاده مشاغل و افراد قرار گرفته است . با طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی خود، از جمله ورد، اکسل، پاورپوینت، و Outlook، به عنوان یک مجموعه بهره وری پرکاربرد، ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد، ویرایش و همکاری در اسناد و پروژه های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد و به افراد کمک می کند تا وظایف روزانه خود را کارآمدتر و موثرتر انجام دهند. ما در مورد تفاوت این نسخه از Office با نسخ قبلی خود و اینکه چگونه می تواند برای کاربران در صنایع مختلف سودمند باشد بحث خواهیم کرد. علاوه بر این، ابزارهای جدید و بهبود یافته در Word، Excel، PowerPoint، Outlook و سایر برنامه‌ها و نحوه کارآمدتر کردن وظایف روزانه را بیان میکنیم.

Office 2019 اورجینال​- آخرین ویژگی ها و پیشرفت ها

۲۰۱۹ Office اورجینال دارای مجموعه ای از ویژگی ها و پیشرفت های جدید است که برای افزایش تجربه کاربر و افزایش بهره وری طراحی شده اند. یکی از مهم ترین به روز رسانی ها، معرفی ویژگی های جدید تجزیه و تحلیل داده ها شامل گزینه‌های نموداری بهبودیافته، عملکرد جدول محوری پیشرفته، و قابلیت‌های واردات و صادرات داده‌ها و فرمول های جدید در اکسل است. علاوه بر این، پاورپوینت اکنون ویژگی‌های ارائه پیشرفته‌ای مانند قابلیت افزودن حرکت انیمیشن، تغییر شکل و جوهر بهبود یافته در تمام برنامه‌های Office را ارائه می‌دهد.  همچنین Word با ابزارهای یادگیری جدید، قابلیت‌های جوهرسازی بهبودیافته، و پیشرفت‌های دسترسی به‌روزرسانی شده است. Outlook دارای ویژگی‌های جدیدی مانند صندوق ورودی متمرکز، کارت‌های خلاصه و نمای تقویم جدید است. به طور کلی، ۲۰۱۹ Office نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت های قابل توجهی ارائه می دهد و آن را قدرتمندتر و کاربرپسندتر از همیشه کرده است.۲۰۱۹ Office با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند هم‌نویسی بلادرنگ، تقویم‌های مشترک و اشتراک‌گذاری اسناد، تیم‌ها را قادر می‌سازد تا به طور یکپارچه روی پروژه‌ها با هم کار کنند. با ادغام Skype for Business، حتی در هنگام کار از راه دور کاربران می توانند به راحتی با همکاران خود ارتباط برقرار کرده و اسناد را به اشتراک بگذارند.

حالت فوکوس برای به حداقل رساندن حواس پرتی

در ۲۰۱۹ Office اورجینال ، کاربران می توانند از ویژگی حالت فوکوس برای به حداقل رساندن حواس پرتی و افزایش بهره وری استفاده کنند. حالت فوکوس اندازه تمام پنجره‌ها و اعلان‌های دیگر را به حداقل می‌رساند و به کاربران اجازه می‌دهد بدون وقفه ، روی کار در حال انجام تمرکز کنند.

همکاری آسان تر با ادغام تیم ها

۲۰۱۹ Office ، طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که می تواند بهره وری، کارایی و همکاری تیم شما را افزایش دهد. یکی از قابل توجه ترین ویژگی ها امکان ادغام تیم ها است که با استفاده از آن، کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند تیم‌هایی را از بخش‌ها، مکان‌ها یا حتی سازمان‌های مختلف گرد هم بیاورند و در نتیجه یک جریان کاری کارآمدتر، با بهبود ارتباطات و همکاری بین اعضای تیم به وجود آورند.

بهبود ویژگی های دسترسی برای معلولان در Office 2019 اورجینال

به عنوان بخشی از تعهد ما به ارائه نرم‌افزار فراگیر، ۲۰۱۹ Office شامل طیف وسیعی از ویژگی‌های دسترسی است که برای آسان‌تر کردن استفاده از محصولات ما برای افراد دارای معلولیت طراحی شده‌اند. یکی از پیشرفت‌های کلیدی که انجام داده‌ایم، بهبود ویژگی‌های دسترسی برای کاربران ناتوان است. این شامل بهبود ناوبری صفحه‌کلید و آسان‌تر کردن مسیریابی کاربران در میان منوها و دستورات با استفاده از فناوری کمکی مانند صفحه‌خوان‌ها است. علاوه بر این، تنظیمات کنتراست رنگ بهبود یافته و بررسی‌کننده‌های دسترس‌پذیری داخلی را برای اطمینان از اینکه اسناد و ارائه‌ها برای همه قابل دسترسی هستند، اضافه کرده‌ایم. ما معتقدیم که این پیشرفت‌ها ۲۰۱۹ Office را به پلتفرمی در دسترس‌تر و فراگیرتر تبدیل می‌کند و همه کاربران را قادر می‌سازد تا کارآمدتر و مؤثرتر کار کنند.

یکی دیگر از ویژگی های ۲۰۱۹ Office پشتیبانی اضافه شده از گرافیک برداری مقیاس پذیر (SVG) است. با استفاده از این افزونه، کاربران می توانند به راحتی SVG ها را در اسناد، ارائه ها و مرورگرهای خود درج و دستکاری کنند. گرافیک‌های برداری مقیاس‌پذیر امکان مقیاس‌گذاری بدون تلفات و بدون کاهش کیفیت تصویر را فراهم می‌کنند و برای ایجاد تصاویر، آرم‌ها و نمادهای باکیفیت عالی هستند. این ویژگی ظاهر حرفه‌ای‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، زیرا گرافیک برداری تصاویر دقیق و واضحی را امکان‌پذیر می‌کند که هم برای استفاده روی صفحه و هم برای چاپ مناسب است. کاربران همچنین می توانند SVG ها را در ۲۰۱۹ Office ویرایش کنند، در نتیجه گردش کار خود را ساده کرده و نیاز به نرم افزار طراحی گرافیک خارجی را کاهش می دهند. با این ویژگی جدید، کاربران می توانند کیفیت کار خود را بالا ببرند و در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند.

مدیریت ایمیل کارآمدتر- لایسنس قانونی Office 2019

در عصر دیجیتال، ایمیل یک ابزار ارتباطی ضروری در هر محیط اداری است. با این حال، با افزایش حجم ایمیل هایی که کارمندان هر روز دریافت می کنند، مدیریت ایمیل می تواند کاری طاقت فرسا باشد. Office ۲۰۱۹ اورجینال  یک سیستم مدیریت ایمیل کارآمد را ارائه می دهد تا به کارمندان کمک کند تا صندوق ورودی خود را به طور موثر اولویت بندی کرده و مدیریت کنند. ۲۰۱۹ Office با ویژگی‌هایی مانند صندوق ورودی متمرکز، که ایمیل‌های مهم را از ایمیل‌های کم اهمیت تر جدا می‌کند، و @mention که به کاربران اجازه می‌دهد افراد خاصی را در یک ایمیل برچسب‌گذاری کنند و پاسخ آنها را اولویت‌بندی کنند، مدیریت را ساده‌تر می‌کند.

جهت خرید Office 2019 اورجینال روی آیکون زیر ضربه بزنید.

لایسنس اورجینال ۲۰۱۹ Office گزینه خرید یک بار بدون اشتراک را ارائه می دهد که با استقبال بسیاری از مشاغل و افراد مواجه شده است. این گزینه یک راه حل مقرون به صرفه را برای کسانی که ترجیح می دهند یک بار پرداخت کنند و به طور نامحدود از نرم افزار استفاده کنند، بدون نگرانی از هزینه های تکراری ارائه می دهد. خریدهای یکباره نیازی به اشتراک ماهانه یا سالانه ندارند و شامل برنامه های کلاسیک مانند Word، Excel، PowerPoint و Outlook می شوند. این گزینه به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به بروز رسانی مداوم یا ذخیره سازی مبتنی بر ابر از عملکرد کامل نرم افزار لذت ببرند. علاوه بر این، این گزینه کنترل بیشتری بر روی نرم‌افزار و داده‌های خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن را به انتخابی ایده‌آل برای مشاغلی تبدیل می‌کند که به امنیت و حریم خصوصی بیشتری نیاز دارند.

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال مجصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای  لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و  قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

مشاهده این ویدئو جهت دریافت اطلاعات تکمیلی توصیه می گردد.

بیشترین تغییرات Office 2019  در بخش پشتیبانی از مانیتورهای لمسی و مداد های دیجیتال به چشم میخورد.

 کلمات کلیدی : لایسنس  Office 2019 اورجینال ، Office 2019 اورجینال ، لایسنس اورجینال Office 2019 ، خرید آفیس ۲۰۱۹ اورجینال 


برخی از مشتریان شرکت :