نماینده رسمی IT Researches در ایران


نشر و چاپ کتاب در اروپا

صنعت نشر در اروپا یکی از قدیمی‌ترین و جاافتاده‌ترین صنعت‌ها در جهان است که تاریخچه غنی آن به اختراع ماشین چاپ در قرن پانزدهم بازمی‌گردد. در طول قرن ها، اروپا خانه برخی از برجسته ترین و تأثیرگذارترین ناشران و کتابفروشان بوده است که به شکل گیری چشم انداز ادبی این قاره و فراتر از آن کمک کرده اند. صنعت نشر اروپا بخش متنوع و پویایی است که طیف وسیعی از کتاب‌ها از داستان‌های عامه پسند گرفته تا متون دانشگاهی را تولید می‌کند. اروپا با سابقه ای طولانی در چاپ و انتشار، صنعت قوی و رقابتی را توسعه داده است که همچنان در عصر دیجیتال به پیشرفت خود ادامه می دهد. این صنعت از بازیگران مختلفی از جمله مؤسسات انتشاراتی بزرگ چند ملیتی، ناشران مستقل و پلتفرم‌های خود انتشار تشکیل شده است.با وجود چالش‌ها، صنعت نشر اروپا همچنان بخش مهمی از بازار جهانی کتاب است و کتاب‌هایی با کیفیت بالا تولید می‌کند که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان خوانده می‌شود.

این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات نشر جهانی کتاب، تسهیل گر ارتباط شما با ناشر آمریکایی و همچنین تمامی کانال های فروش آنلاین و فیزیکی جهت انتشار و توزیع کتاب شماست .بدین ترتیب حتی در صورتی که کتاب شما پیش از این در جایی مانند ایران چاپ شده و در حال حاضر بازار خوبی هم در داخل کشور دارند، می توانید با بهره مندی از امکانات ما، کتاب های خود را با عنوان همان ناشر اولی (و یا خارجی) در شبکه توزیع جهانی آمازون در سرتاسر آمریکا و اروپا وارد نمایید.

قبل از نشر نیازی به اخد مجوز برای چاپ وجود ندارد ،چراکه مطابق قوانین ایالات متحده هر محتوایی قابلیت چاپ و انتشار دارد. بدین صورت کلیه کتب با مضامین ارزشی و مذهبی نیز به آسانی امکان چاپ و عرضه جهانی خواهند داشت. همچنین محتوای کتاب شما می تواند به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فارسی، ترکی، کردی و یا هر زبان دیگری باشد.

به طور کلی بعد از نشر ، کتاب شما بر روی وب سایت آمازون (amazon.com) و زیر بخش های آن در کشور های مختلف و بیش از ۲ هزار وبسایت عرضه محصولات فرهنگی معرفی و ارائه خواهد شد. همچنین ناشر آمریکایی کتاب شما را به موسسات آموزشی و کتاب فروشی های معتبر زنجیره ای چون بارنرز اند نوبل (Barnes & Noble) و همچنین ایندای باند (Indie Bound) ارائه می دهد.

بعد از فروش هر کتاب و کسر هزینه های چاپ و فروش، مابقی متعلق به نویسنده کتاب می باشد و در پایان هر ماه میلادی و بر اساس فروش کتاب، حق مولف شما محاسبه و توسط شرکت در ایران به ریال  پرداخت می شود.

در حال حاضر خدمات چاپ کتب به شرح زیر ارائه می شود :

وبسایت انگلیسی و شرکت های زیرمجموعه:

مایکروسافت پارتنر : microsoftpartner.uk
GLOBAL INVESTMENT : globalinvestment.ir
مایکروسافت رسمی : microsoftofficial.com
TALEE LIMITED : talee.co.uk
مایکروسافت پرشیا : microsoftpersia.com
MICROSOFT LICENSE : microsoftlicense.com
LET’S GO TO IRAN : letsgotoiran.com
 IT Researches : itresearches.ir

برخی از مشتریان شرکت :