نماینده رسمی IT Researches در ایران


با افزایش تقاضا برای کسب و کارها و سازمان ها برای ارائه مدیریت امن و کارآمد داده ها، ویندوز سرور ۲۰۱۹ طیف وسیعی از پیشرفت ها از اقدامات امنیتی بهبود یافته تا ادغام بهتر با محیط‌های ابری ترکیبی را برای رفع این نیازها ارائه می دهد.

Windows Server 2019 اورجینال با ابزارهای قدرتمندی با هدف ساده‌سازی فرآیندهای عملیاتی و کاهش زمان خرابی مجهز شده است. ویژگی هایی مانند Windows Admin Center و Remote Desktop Services به طور قابل توجهی بهبود یافته اند تا تجربه کاربری روان تری را برای مدیریت سرورها و برنامه ها فراهم کنند. علاوه بر این، سیستم عامل دارای پشتیبانی پیشرفته از کانتینرهای مبتنی بر لینوکس است که امکان انتقال آسان بارهای کاری موجود به محیط ویندوز را فراهم می کند.

لایسنس قانونی Windows Server 2019 ویژگی های امنیتی پیشرفته ای را ارائه می دهد که به محافظت از زیرساخت ها و داده های شما در برابر تهدیدات مدرن کمک می کند. این سیستم عامل شامل ابزارهای امنیتی داخلی ، مانند Windows Defender Advanced Threat Protection، است که محافظت از نسل بعدی در برابر بدافزارها و سایر حملات را برای افزایش بیشتر امنیت، فراهم می کند. Windows Server 2019 همچنین شامل ماشین‌های مجازی محافظت‌شده است که از فناوری ماژول پلتفرم قابل اعتماد مجازی (TPM) برای محافظت از داده‌های ماشین مجازی در برابر دسترسی غیرمجاز، حتی از سوی کاربران ممتاز، استفاده می‌کنند. علاوه بر این، Windows Server 2019 از فناوری‌های رمزگذاری پیشرفته مانند Transport Layer Security (TLS) 1.3 و شبکه‌های رمزگذاری شده برای کمک به امنیت ترافیک شبکه بین سرورها و کلاینت‌ها پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی های امنیتی پیشرفته، Windows Server 2019 یک پلت فرم بسیار امن برای برنامه ها و خدمات مهم فراهم می کند.

Windows Server 2019 شامل ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید مختلف برای پشتیبانی از زیرساخت‌های مدرن فناوری اطلاعات است. یکی از ویژگی های قابل توجه سرویس مهاجرت ذخیره سازی (SMS) است. این سرویس برای ساده سازی فرآیند انتقال سرورها و داده های آنها به زیرساخت ذخیره سازی جدید طراحی شده است.  SMS یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) ارائه می دهد که کاربران را قادر می سازد تا انتقال ذخیره سازی را از هر منبعی به هر مقصدی، بدون نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی یا ابزار پیچیده انجام دهند. علاوه بر این، این سرویس از طیف وسیعی از سناریوهای مهاجرت، از جمله مهاجرت سرور فایل، مهاجرت خوشه و مهاجرت آرایه SAN پشتیبانی می کند. با SMS، مدیران می‌توانند داده‌ها را با کمترین زمان خرابی و بدون تأثیرگذاری بر کاربران نهایی به فضای ذخیره‌سازی جدید منتقل کنند. این فرآیند مهاجرت کارآمد، نوسازی زیرساخت مرکز داده و استفاده از فناوری‌های جدید ذخیره‌سازی را برای سازمان‌ها آسان‌تر می‌کند.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ویندوز سرور ۲۰۱۹، معرفی کانتینرهای کوچکتر و کارآمدتر است. این کانتینرها گزینه‌ای سبک وزن برای استقرار برنامه‌ها و خدمات، ارائه زمان راه‌اندازی سریع‌تر و استفاده بهتر از منابع در مقایسه با ماشین‌های مجازی سنتی را ارائه می‌کنند. اندازه کوچکتر این کانتینرها به این معنی است که به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز دارند و راحت تر بین محیط های مختلف جابه جا می شوند، و آنها را به ابزاری قدرتمند برای مدرن سازی زیرساخت های فناوری اطلاعات و ایجاد تحول دیجیتال تبدیل می کند.

 

Windows Admin Center یک ابزار قدرتمند و شهودی است که مدیریت Windows Server 2019 را ساده می‌کند. این پلتفرم مبتنی بر وب همه ابزارهای مدیریتی را در یک کنسول ادغام می‌کند و مدیریت سرورها و خوشه‌های خود را برای مدیران آسان‌تر می‌کند. Windows Admin Center یک رابط کاربرپسند ارائه می‌کند که کارهای اداری رایج مانند راه‌اندازی آداپتورهای شبکه، پیکربندی قوانین فایروال و مدیریت به‌روزرسانی‌ها را ساده می‌کند. این ابزار همچنین دارای قابلیت‌های مدیریت از راه دور است که به مدیران اجازه می‌دهد تا سرورهای خود را از هر کجا با اتصال به اینترنت مدیریت کنند. با Windows Admin Center، مدیران می توانند بهره وری خود را بهبود بخشند و زمان و تلاش مورد نیاز برای مدیریت Windows Server 2019 را کاهش دهند.

لایسنس اورجینال Windows Server 2019

از دیگر ویژگی های کلیدی ویندوز سرور ۲۰۱۹ یکپارچه سازی ابری هیبریدی بهبود یافته است که به مشاغل ارائه می دهد. با افزایش محبوبیت رایانش ابری، بسیاری از سازمان‌ها رویکرد ترکیبی را اتخاذ کرده‌اند که در آن از ترکیبی از زیرساخت‌های داخلی و مبتنی بر ابر برای رفع نیازهای فناوری اطلاعات خود استفاده می‌کنند. Windows Server 2019 با ارائه پشتیبانی پیشرفته برای استقرار هیبریدی، از جمله خدمات Azure، این رویکرد ترکیبی را یکپارچه‌تر و کارآمدتر می‌کند. این به سازمان ها اجازه می دهد تا به راحتی زیرساخت های داخلی خود را به فضای ابری گسترش دهند و منابع خود را در هر دو محیط به صورت یکپارچه مدیریت کنند. علاوه بر این، Windows Server 2019 دارای قابلیت‌های جدیدی برای انتقال و تکثیر فضای ذخیره‌سازی است که انتقال داده‌ها را بین محیط‌های داخلی و محیط‌های مبتنی بر ابر آسان‌تر می‌کند. به طور کلی، ادغام ابری ترکیبی بهبود یافته در ویندوز سرور ۲۰۱۹، چابکی، انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری بیشتری را برای عملیات IT به کسب‌وکارها ارائه می‌کند، در حالی که پیچیدگی و هزینه‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

 

جهت خرید ویندوز سرور ۲۰۱۹ اورجینال روی آیکون زیر ضربه بزنید.

این سیستم عامل بهینه شده است تا بارهای کاری در سطح سازمانی را به راحتی مدیریت کند، زمان پاسخگویی سریعتر و استفاده بهتر از منابع را ارائه دهد. ویژگی جدید Storage Spaces Direct سرعت انتقال داده‌ها را سریع‌تر می‌کند و کارایی ذخیره‌سازی استثنایی را فراهم می‌کند. ویژگی جدید Shielded Virtual Machines تضمین می‌کند که ماشین‌های مجازی از دستکاری و دسترسی غیرمجاز محافظت می‌شوند، که امنیت کلی سرور را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، گزینه نصب Server Core یک نسخه ساده و سبک از سیستم عامل را ارائه می دهد، که ردپای سیستم را کاهش می دهد و استفاده از منابع را به حداقل می رساند و در نتیجه عملکرد و کارایی بهتری دارد. همه این پیشرفت‌ها با هم کار می‌کنند تا یک محیط سرور سریع‌تر، کارآمدتر و امن‌تر را برای برنامه‌ها و خدمات سازمانی شما فراهم کنند.

ماشین های مجازی محافظت شده برای امنیت

یکی از ویژگی های کلیدی ویندوز سرور ۲۰۱۹ قابلیت آن در ارائه ماشین های مجازی محافظت شده برای افزایش امنیت است. این ویژگی امکان ایجاد ماشین های مجازی را فراهم می کند که در برابر حملات و تهدیدات خارجی محافظت می شوند. با استفاده از فناوری Virtual Secure Mode (VSM)، سیستم عامل و داده های ماشین مجازی به طور ایمن از سیستم عامل میزبان جدا می شوند و یک لایه حفاظتی اضافی را ارائه می دهند.

 

بهبود قابلیت های خدمات دسکتاپ از راه دور

یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در Windows Server 2019 قانونی، افزایش قابلیت‌های سرویس‌های دسکتاپ از راه دور آن است. با استفاده از سرویس‌های دسکتاپ از راه دور، کاربران می‌توانند از هر دستگاهی، در هر کجای دنیا، به برنامه‌ها و دسکتاپ‌های خود دسترسی داشته باشند، بدون اینکه امنیت یا بهره‌وری به خطر بیفتد. نسخه جدید ویندوز سرور ۲۰۱۹ با پشتیبانی از OpenGL 4.4 و OpenCL 1.1، عملکرد گرافیکی بهبود یافته و تاخیر بهبود یافته برای زمان پاسخگویی سریعتر را ارائه میدهد. علاوه بر این، شامل پشتیبانی از Windows Virtual Desktop است، که یک زیرساخت دسکتاپ مجازی مبتنی بر ابر است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به دسکتاپ مجازی و برنامه‌های کاربردی خود از فضای ابری دسترسی داشته باشند.

مهمترین ویژگی های ویندوز سرور ۲۰۱۹ اورجینال عبارتند از:

پیشرفت ها در زمینه Hybrid cloud ، پشتیبانی از Shielded virtual machines ، اضافه شدن قابلیت (Windows Subsystem for Linux (WSL ، زیرساخت یکپارچه همگرا (Hyper-converged infrastructure (HCI

در نتیجه،. Windows Server 2019 با رابط کاربر پسند و ابزارهای مدیریتی قدرتمند خود یک انتخاب محکم برای هر سازمانی است که به دنبال یک ویندوز سرور قوی و منعطف است. پشتیبانی مداوم آن از سوی مایکروسافت تضمین می‌کند که برای سال‌های آینده هم یک ابزار خوب و ارزشمند باقی خواهد ماند.

ما به عنوان نماینده رسمی IT Researches (شرکت سهامی خاص رایان نت) در ایران، ارائه دهنده انحصاری محصولات اورجینال مایکروسافت هستیم. دفتر ما در لندن، با نام تجاری Talee، همچنین شریک رسمی مایکروسافت در بریتانیا به شماره همکاری: ۴۵۶۰۰۶۲ است. تخصص و تعهد ما به کیفیت، ما را به منبع قابل اعتمادی برای محصولات مایکروسافت در منطقه تبدیل کرده است.

مشاهده این ویدئو جهت دریافت اطلاعات تکمیلی توصیه می گردد.

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال Windows Server 2019 و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای  لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و  قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

 کلمات کلیدی : لایسنس Windows Server 2019 اورجینال ، Windows Server 2019 اورجینال ، لایسنس اورجینال Windows Server 2019 ، خرید Windows Server 2019 اورجینال ، لایسنس ویندوز سرور ۲۰۱۹ اورجینال


برخی از مشتریان شرکت :