نماینده رسمی IT Researches در ایران


بسیاری از کسب‌وکارها به طور جهانی مجبور شده اند تا خود را با کارکردن از راه دور و شرایط در حال تغییر وفق دهند، که منجر به تغییر قابل توجهی در نحوه انجام تجارت ما شده است.لایسنس ۲۰۲۱ Office آخرین نسخه مجموعه بهره وری مایکروسافت است و دارای چندین ویژگی جدید است که برای کارآمدترشدن کار طراحی شده است. یکی از قابل توجه ترین موارد اضافه شده، امکان همکاری بلادرنگ در اسناد مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپوینت است که به کاربران اجازه می دهد بدون توجه به موقعیت مکانی خود، به طور یکپارچه با یکدیگر کار کنند. علاوه بر این، یک ویژگی جدید به نام «آرایه‌های پویا» در اکسل به کاربران اجازه می‌دهد تا فرمول‌هایی ایجاد کنند که با اضافه شدن داده‌های جدید، به‌طور خودکار به‌روزرسانی شوند و در زمان و تلاش صرفه‌جویی کنند. یکی دیگر از ویژگی های جدید «مربی ارائه کننده» در پاورپوینت است که پیشنهادات مفیدی را برای بهبود مهارت های ارائه، مانند سرعت و لحن صحبت کردن، ارائه می دهد. این ویژگی های جدید، همراه با چندین پیشرفت دیگر، Office 2021 را به ابزاری ارزشمند برای حرفه ای ها تبدیل می کند که به دنبال ساده سازی فرآیندهای کاری خود و افزایش بهره وری هستند. ما در اینجا، روندهای کلیدی و فناوری هایی که Office مدرن را شکل خواهند داد ، از ابزارهای همکاری مجازی گرفته تا ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر  را  بررسی میکنیم.

ویژگی ها و پیشرفت های جدید

Office 2021 اورجینال با چندین ویژگی جدید و بهبودهایی ارائه شده که بهره وری در گردش کار را افزایش می دهد. نسخه جدید دارای حالت تاریک کاملاً جدید است که با کاهش فشار چشم، به ویژه در محیط های کم نور، تجربه دید راحت تری را ایجاد می کند. علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند از ویژگی نوشتن صوتی برای رونویسی محتوای صوتی به متن در زمان واقعی استفاده کنند. این ویژگی به ویژه برای کسانی مفید است که مکرراً یادداشت ها را دیکته می کنند یا نیاز به رونویسی جلسات یا مصاحبه ها دارند.  بهبودهای کلی در عملکرد و پایداری و همچنین ناوبری بصری تر و رابط های کاربر پسندتر در این نسخه از Office اورجینال مشاهده می شود. ویژگی ها و بهبودهای جدید در ۲۰۲۱ Office با هدف افزایش تجربه کاربر و افزایش بهره وری به وجود آمد.

خرید لایسنس اورجینال Office 2021-افزایش همکاری و ارتباطات

در دنیای تجارت پرشتاب امروزی، داشتن یک تیم هماهنگ برای دستیابی به موفقیت و حفظ مزیت رقابتی بسیار مهم است. یکی از موثرترین راه‌ها برای دستیابی به این هدف، افزایش همکاری و ارتباط بین اعضای تیم است. با ۲۰۲۱ Office ، ما همه سازمان‌ها را تشویق می‌کنیم تا بر توسعه این مهارت‌های ضروری برای تقویت نیروی کار متعهدتر و سازنده‌تر تمرکز کنند. با بهبود ارتباطات و همکاری، تیم ها می توانند به طور یکپارچه با هم کار کنند، ایده ها را به اشتراک بگذارند و به طور موثرتر به اهداف مشترک دست یابند. این می تواند منجر به افزایش نوآوری ، بهره وری و محیط کاری مثبت تر شود. با اولویت دادن به همکاری و ارتباطات، سازمان‌ها می‌توانند پتانسیل کامل تیم‌های خود را به کار گیرند و موفقیت را در چشم‌انداز کسب‌وکار پویای امروز به ارمغان بیاورند.

تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی پیشرفته

Office 2021 اورجینال تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی پیشرفته ای را برای کاربران خود ارائه می دهد و بالاترین سطح حفاظت را در برابر تهدیدات احتمالی برای آنها فراهم می کند. با افزایش حملات سایبری و نقض داده ها، ضروری است که کاربران اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از محرمانه بودن داده های خود انجام دهند. ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند احراز هویت چندعاملی، رمزگذاری داده‌ها و کنترل‌ دسترسی ها در ۲۰۲۱ Office تعبیه شده‌اند که خطر دسترسی غیرمجاز را کاهش می‌دهد. علاوه بر این ۲۰۲۱ Office اورجینال تنظیمات حریم خصوصی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد داده های خود را با مشخص کردن اینکه چه کسی به آن دسترسی دارد و چگونه استفاده می شود کنترل کنند. مایکروسافت با محافظت از داده‌های کاربران، آرامش خاطر را برای کاربران فراهم می‌کند.

لایسنس اورجینال Office 2021 – قابلیت های مبتنی بر ابر برای انعطاف پذیری

یکی از ویژگی های کلیدی ۲۰۲۱ Office اورجینال قابلیت های مبتنی بر ابر است که انعطاف پذیری و راحتی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر ابر، کاربران می‌توانند با اتصال به اینترنت از هر کجا به فایل‌ها و اسناد خود دسترسی داشته باشند و آسان شدن همکاری و افزایش بهره‌وری را فراهم کنند. علاوه بر این، قابلیت‌های مبتنی بر ابر امکان همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری خودکار را فراهم می‌کنند و خطر از دست رفتن داده‌ها را در صورت هر نوع خرابی (سخت‌افزاری یا نرم افزاری) کاهش می‌دهند. ۲۰۲۱ Office همچنین از فناوری‌های مبتنی بر ابر استفاده می‌کند تا قابلیت‌های همکاری بلادرنگ را فراهم کند و به چندین کاربر اجازه تغییرات همزمان روی یک سند را بدهد . به طور کلی، قابلیت‌های مبتنی بر ابر ۲۰۲۱ Office انعطاف‌پذیری، دسترسی و راحتی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن را به ابزاری ضروری برای محیط‌های کاری مدرن تبدیل می‌کند.

یکپارچه سازی با سایر محصولات مایکروسافت

یکی از ویژگی های کلیدی Office 2021 اورجینال  ادغام یکپارچه آن با سایر محصولات مایکروسافت است. این ادغام با اجازه دادن به کاربران برای کار در چندین پلتفرم و برنامه های کاربردی در اکوسیستم مایکروسافت، بهره وری و کارایی را افزایش می دهد. به عنوان مثال، کاربران می توانند به راحتی به OneDrive و SharePoint برای همکاری در اسناد و به اشتراک گذاری فایل ها با همکاران دسترسی داشته باشند. آنها همچنین می توانند از Microsoft Teams برای برقراری ارتباط با اعضای تیم و میزبانی جلسات مجازی مستقیماً از داخل Office 2021 استفاده کنند. علاوه بر این، Office 2021 برای دستگاه های لمسی بهینه شده است و استفاده از آن را در تبلت ها و تلفن های هوشمند آسان می کند. این ادغام ها یک تجربه کاربری جامع و منسجم را ارائه می دهند که جریان کار را ساده و همکاری در تیم ها را افزایش می دهد.

لایسنسOffice 2021 اورجینال - رابط کاربری ساده برای کارایی

یکی از مهم ترین ویژگی های Office ۲۰۲۱ رابط کاربری ساده و کارآمد آن است. با افزایش تقاضا برای ابزارهای بهره وری دیجیتال، یک رابط کاربری تمیز و بصری برای یک تجربه کاربری یکپارچه ضروری است. رابط کاربری جدید Office 2021 به گونه ای طراحی شده است که جهت یابی آسان باشد و نیاز کاربران به صرف زمان برای جستجوی ابزارهای مورد نیاز را به حداقل برساند. این رویکرد ساده باعث افزایش کارایی و بهره‌وری می‌شود، زیرا کاربران می‌توانند به سرعت به ویژگی‌های مورد نیاز خود بدون گرفتار شدن در منوها و گزینه‌های غیر ضروری دسترسی پیدا کنند. ۲۰۲۱ Office برای کار با آخرین نسخه های ویندوز و macOS و همچنین دستگاه های تلفن همراه محبوب طراحی شده است. این سازگاری تضمین می کند که کاربران بدون توجه به پلتفرمی که استفاده می کنند، می توانند سازنده و کارآمد باقی بمانند.  این رابط همچنین برای صفحه نمایش های لمسی بهینه سازی شده است و به شما امکان می دهد تجربه ای روان و پاسخگو در دستگاه هایی مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند داشته باشید. به‌روزرسانی‌های منظم، رفع اشکال‌ها و بهبود اقدامات امنیتی و حفظ حریم خصوصی نیز برای حفظ تجربه کاربری روان بسیار مهم هستند. با اولویت‌بندی بهبود تجربه اپلیکیشن موبایل، کاربران میتوانند بدون توجه به مکان یا دستگاهشان، متصل و سازنده بمانند.

جهت خرید Office 2021 اورجینال روی آیکون زیر ضربه بزنید.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی ۲۰۲۱ Office سازگاری آن با سیستم های قدیمی است. این یک عامل حیاتی است، به ویژه برای مشاغلی که هنوز از سخت افزار و نرم افزار قدیمی استفاده می کنند. ۲۰۲۱ Office برای کار با نسخه های قبلی نرم افزار یکپارچه است ، بنابراین کاربران می توانند به راحتی بدون از دست دادن دسترسی به فایل ها و اسناد قدیمی خود، آن را ارتقا دهند. این سازگاری به این معنی است که کسب‌وکارها می‌توانند همزمان با بهره‌گیری از آخرین ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارائه شده توسط Office 2021، به استفاده از سیستم‌های دلخواه خود ادامه دهند. علاوه بر این، این سازگاری تضمین می‌کند که کاربران هنگام ارتقا به آخرین نسخه مایکروسافت Office، هیچ گونه اختلال یا مشکل سازگاری را تجربه نخواهند کرد. .

Office 2021 اورجینال

لایسنس ۲۰۲۱ Office یک گزینه محکم برای کسانی است که یک لایسنس سنتی و دائمی را به جای یک سرویس ۳۶۵ Office مبتنی بر اشتراک ترجیح می دهند. ویژگی ها و پیشرفت های جدید در ۲۰۲۱ Office افزایشی هستند، اما تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشند. علاوه بر این، تعهد مایکروسافت به به‌روزرسانی‌های امنیتی و پشتیبانی فنی به مدت پنج سال پس از تاریخ انتشار، تضمین می‌کند که Office 2021 یک مجموعه بهره‌وری قابل اعتماد و امن برای سال‌های آینده باقی خواهد ماند. به طور کلی، ۲۰۲۱ Office یک سرمایه گذاری ارزشمند برای کسانی است که به بهره وری با امکانات کامل و نصب شده محلی بدون هزینه های اشتراک مداوم نیاز دارند.

مزایای استفاده از لایسنس های قانونی Office 2021 اورجینال مایکروسافت :

  • دسترسی به آخرین ویژگی ها
  • به روز رسانی نرم افزار تضمین شده
  • خدمات پشتیبانی فنی قابل اعتماد
  • ویژگی های امنیتی پیشرفته
  • کاهش خطر بدافزار
  • یکپارچه سازی بدون درز با نرم افزارهای دیگر
  • رعایت استانداردهای صنعت
  • افزایش بهره وری و کارایی
  • سازگاری بهبود یافته با سخت افزار
  • رعایت قانون و آرامش خاطر
  • پایداری
  • امنیت
  • به‌روزرسانی‌های واقعی
  • پشتیبانی از نرم افزارهای قدیمی
  • جلوگیری از نرم افزارهای ناشناخته
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • عیب یابی و عیب یابیAction Center

آفیس ۲۰۲۱ و ویندوز ۱۱ برای هم ساخته شده اند. یکی برای دیگری و دیگری برای یکی !

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای  لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و  قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

 کلمات کلیدی : لایسنس  Office 2021 اورجینال ، Office 2021 اورجینال ، لایسنس اورجینال Office 2021 ، خرید آفیس ۲۰۲۱ اورجینال 


برخی از مشتریان شرکت :