نماینده رسمی IT Researches در ایران


SharePoint Server اورجینال یک پلتفرم قدرتمند و همه کاره است که می تواند شیوه فعالیت کسب و کارها را متحول کند SharePoint Server. که توسط مایکروسافت توسعه یافته است، راه حلی جامع است که طیف گسترده ای از ویژگی ها و قابلیت ها را برای مدیریت محتوا، همکاری و هوش تجاری ارائه می دهد. این به سازمان ها اجازه می دهد تا سایت های اینترانت، سایت های اکسترانت و سایت های اینترنتی را برای کارمندان، شرکا و مشتریان خود ایجاد و مدیریت کنند. به عنوان یک سیستم مدیریت و ذخیره سازی اسناد قدرتمند، SharePoint Server به شرکت ها اجازه می دهد تا اطلاعات مهم را به راحتی به اشتراک بگذارند و به آنها دسترسی داشته باشند. با رابط بصری و ویژگی های جامع خود، یک پلت فرم واحد برای مدیریت اسناد، تقویم ها، وظایف و موارد دیگر فراهم می کند.

با لایسنس SharePoint Server ، سازمان ها می توانند فرآیندهای کسب و کار خود را ساده کنند، گردش کار را خودکار کنند و بهره وری را بهبود بخشند. قابلیت‌های جستجوی قدرتمند این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند، در حالی که ویژگی‌های هوش تجاری بینش ارزشمندی را در مورد عملیات تجاری ارائه می‌دهند.

محتوا را با ابرداده سازماندهی کنید

سازماندهی محتوا با ابرداده یک جنبه حیاتی از مدیریت موثر اطلاعات در SharePoint Server است. فراداده توضیحات مفصلی از محتوا ارائه و مکان یابی و مدیریت آن را آسان تر می کند. این اجازه می دهد تا اطلاعات بر اساس مجموعه ای از ویژگی ها مانند نویسنده، تاریخ، موضوع یا هر پارامتر مرتبط دیگر طبقه بندی شوند. این کار جستجو و بازیابی محتوا را آسان می کند، حتی اگر نام فایل مشخص نباشد. ابرداده را می توان بر اساس نیازهای خاص سازمان سفارشی کرد و آن را به ابزاری بسیار انعطاف پذیر برای مدیریت اطلاعات تبدیل می کند. با سازماندهی محتوا با ابرداده، کاربران SharePoint Server می توانند همکاری را بهبود بخشند، اشتراک دانش را افزایش دهند و بهره وری را در سراسر سازمان افزایش دهند.

خرید SharePoint Server اورجینال 

جهت خرید SharePoint Server اورجینال روی آیکون زیر ضربه بزنید.

 لایسنس  SharePoint Server اورجینال

سایت ها و صفحات را سفارشی کنید

یکی از ویژگی های کلیدی SharePoint Server ، امکان شخصی سازی سایت ها و صفحات برای رفع نیازهای خاص است. SharePoint Server با مجموعه گسترده ای از قطعات و قالب های وب، به کاربران اجازه می دهد تا طرح بندی های سفارشی شده ایجاد کنند، عملکردهای جدید اضافه کنند و با ابزارها و خدمات شخص دیگری یکپارچه شوند. مدیران و توسعه‌دهندگان می‌توانند از APIها و ابزارهای قدرتمند SharePoint برای ایجاد راه‌حل‌های سفارشی که فرآیندها و گردش‌های کاری را بهبود می‌بخشد، استفاده کنند. این سطح از انعطاف پذیری و سفارشی سازی تضمین می کند که SharePoint Server می تواند با نیازهای منحصر به فرد هر سازمانی، صرف نظر از اندازه یا صنعت آن سازگار شود.

با SharePoint، می‌توانید گردش‌های کاری خودکار ایجاد کنید که کارهای روتین را ساده کرده و خطر خطای انسانی را کاهش می‌دهد همچنین به کاربران امکان می‌دهد بدون توجه به موقعیت فیزیکی آن‌ها به محتوای سازمان خود متصل بمانند و در پروژه‌ها با یکدیگر همکاری کنند. با SharePoint Server ، تیم ها می توانند به طور همزمان روی یک سند کار کنند، نظرات و حاشیه نویسی را اضافه کنند و تغییرات را پیگیری کنند. این پلتفرم همچنین کنترل نسخه را ارائه می دهد و اطمینان حاصل می کند که همه بر روی به روزترین نسخه یک سند کار می کنند. علاوه بر این، سرور SharePoint ویژگی‌های امنیتی قوی را فراهم می‌کند و به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا دسترسی به اسناد و اطلاعات حساس را کنترل کنند.

لایسنس اورجینال SharePoint Server - ادغام با Microsoft Office Suite

یکی از ویژگی های کلیدی SharePoint Server ادغام آن با Microsoft Office Suite است. این ادغام به کاربران اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در اسناد آفیس در SharePoint با یکدیگر همکاری کنند و یک محیط بسیار کارآمد و سازنده برای کار تیمی فراهم کند. با SharePoint، کاربران می توانند اسناد Word، صفحات گسترده اکسل و ارائه های پاورپوینت را مستقیماً از پلتفرم ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند. این ادغام همچنین کاربران را قادر می سازد تا کنترل نسخه را مدیریت کرده و تغییرات ایجاد شده در اسناد را ردیابی کنند.

ما به عنوان نماینده رسمی IT Researches (شرکت سهامی خاص رایان نت) در ایران، ارائه دهنده انحصاری SharePoint Server اورجینال  هستیم. دفتر ما در لندن، با نام تجاری Talee، همچنین شریک رسمی مایکروسافت در بریتانیا به شماره همکاری: ۴۵۶۰۰۶۲ است. تخصص و تعهد ما به کیفیت، ما را به منبع قابل اعتمادی برای محصولات مایکروسافت در منطقه تبدیل کرده است.

مشاهده این ویدئو جهت دریافت اطلاعات تکمیلی توصیه می گردد.

 کلمات کلیدی : لایسنس  SharePoint Server اورجینال ، SharePoint Server اورجینال ، لایسنس اورجینال SharePoint Server ، خرید SharePoint Server اورجینال 

برخی از مشتریان شرکت :